Total Pageviews

Thursday, December 22, 2011

saya amat benci pada orang yg x tepati masa !

assalammualaikum .

masa ngah taeptaep ni , memg saket ati gila laa.

ari ni i supposed to have latihan moto untuk p laa , tapi owg yg sepatutnya dtg amek tu x datang2 pn. jnji kul 2 . tapi skang dah 2.45 da. memang hot ler nih. ngok sguh !

bila aku kol tdi , dy kata dy kena g anta owg laen dlu , nanti xtw lagi kul bpa nk smpai . naseb baek bukan ku yg cakap , klu x memang xtw laa .

eyyyyypp , aku ni bukannya senang nk marah owg , tapi jgn wat aku saket ati dhla .

*cam skang*

dah tw nk dtg lambat, kolling laaa . henpon smpai 3 4 , xkn xleh guna . gamaknya kalau aku x kol tdi , memg dah UFO pun sempat lalu tya '' x g lagi ke cik kak?'' tobat alien lien tu ngn gelak terguleng ar tgk aku.

haaaa . tengok , ni nak masuk part mengarut ar nih . SAMDOL SGUH !

skang ni , klu dy dtg juga jp g , aku nak siap lambat lambat , hehs . bwu dy tw PERITNYA menunggu .

*mw lagu aishiteru tapa laa . switt*

arrrgggggggggggrrrrrrrrrrrggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrr .

NURUL ZULAIKHA is absolutely bengang .

No comments:

Post a Comment