Total Pageviews

Tuesday, December 20, 2011

hari cupcakes !



assalammualaikum untuk sumaa .

my sista , along , balik jumaatlepas juz to attend her friends wed . ajen kn?
dari ukm tergedekgedek naek bass , smpai perligh .
haha .
well , nama pn K A W A N .
mestilaa nk b together , tmbah2 hari bhgia kn .
aku pn nati mw kwn2 i kawen , kena pegi laa .

ouwww , okehs !
meh masuk topik . nak cita sal cupcakes !

well , along kn balek . so dy pn stat la projek cupcakes dya ngan adik aku .
aku?

haha . aku ni cam chef zubair dlm masterchef laaa .
TUKANG RASA berhemah !




huahuaaa . muka !




nilaahhhh sumaa .


along aku kata bentuk bunga . errr ??



nih maruku versi cupcakes ! hakhak .


ni pun along wat : talam 2 muka .

rama rama by nuzul

yg ada tgn tunjuk tu adik aku wat . tw x pe?
cupcakes bersama cekmet di atasnya . lawak tol




hahaahahahaahha.
memg lawak masa wat cupcakes nih .
aising tu pn x sedapp pn .
saja over letak .

tapi pape pn , best laa spent time wif sistes !

chaw laa .

No comments:

Post a Comment