Total Pageviews

Friday, December 23, 2011

respond untuk adam adli dari nuzul





assalammualaikum .

pe yg aku nk tuleh ni untuk xpress pe yg aku ase sal kes ADAM ADLI tuh .
so , bagi sapesape yg setuju and ada pendapat s

endiri tu , wat la post sendiri k?
ok . adam adli is actually try to show malaysians what is actually happen in our PM's punya pentadbiran .



PM kita



skang ni PM banyak main ngan sandiwara politik yg dikaburi dgn pelbagai keistimewaan . aku bukanlaah penganalisis politik , tapi aku ase ramai yg nampak and untuk sapasapa yg x nmpak lgi . open your eyes !


kat .sini pun ada video and kenyataaan response dari mahasiswa yg sokong pe yg adam adli buat

bagi aku , personally la . x salah nak bersuara , tapi sory dudes , the way that u chose to xpress your feeling and mad to the gov is absolutely BIADAP . ada banyak lagi cara untuk xpress , lagipun dah serah memorandum kan.

pe yg dowg wat ni seolah olah dah gugat keamanan and positiv side of malaysia , dhla y
g in charge tu mahasiswa from UPSI ! nak jadi cikgu dah .

UPSI tu kan satu pusat pengajian yg jagi kebanggaan suma pihak , melahirkan cekgu cekgu yg menjadi pemangkin kepada kejayaan negara .

*pergh ayat*
okeh . mungkin masa tu keadaan x terkawal and awak nak show to all what actually victory is , but please think and do it in right way .

bukannya dgn cara turunkan bendera pemimpin kita . evn teruk mana pun PM , dy jahat ke , x jujur ke ,wateva laa. xyahla nak folow , tunjuk la cara budak pandai wat keja .

JUST BEHAVE !





aku x bangkang or deny pe yg korang cuba nak show to all , and rasa x puas ati korang. bagusla ada owg juga yg berani bersuara dan menentang pe yg x sepatutnya .

TAPI , biarlah kena dengan cara k? kita kan org melayu , beradab sopan .
xda ruginyaa :)


okeh . in short response .

dearest adam adli , apa yg kamu buat dan pertahankan tu amat la bagus and saya percaya ramai yg dibelakang kamu . tapi , cara kamu dg
n menurunkan bendera itu unappropriate dan mengundang pelbagai kemungkinan yg lebih kepada negative side to our country future . tapi , klu kamu ase apa yg kamu buat tu betul , then terus juangkan dan sedarkan org ramai , includin me .

just do what you think right , but keep your manners k?


si adam adli .

No comments:

Post a Comment