Total Pageviews

Wednesday, December 14, 2011

my new kitten : efy VS peah



assalammualaikum buat yg usha .

kemarin , mak saya telah pulang membawa sebakul kucing .
i mean , 1 bakul 1 kucing . cam t
agline najib lak kn?
haa . aku pun denga laa dialog mak i ngan abah .

" tgk ni bah , kuc
ing gebu nih . ''
''a'ah laa . ambik mana?''
''kat dumah saing '' [mak aku da sebut nma , tpi ta ingt laa]
abah i pun maen2 laaa n
gan kitten tu.

''nok pegho la deh . tok mahal pung
. dalam $&^^ ya jah . ''
''hooo , buleh laa . ''

ahhaaa . tula dialog
nya . lebey kuang laa .


pahtu , wujud laa kitte
n tu kat umah aku .
nak tgk ?



cik kitten [betina laa]

nama : PEAH binti unknown
umor : 2 bulan



haaaaa . nilaa diaa . comey kan ?
aku ni dulu sebenanya x suke kucengs .

umah ni plak penuh ngan kucengs kucengs . dah can gudang pun da .

klu dulu memg tahap cipan arr x suke .
mw jumpa tgn ni keja act like
ngah men bola baling .
kejam bin zalim kan?
huahuaaaaaa [gelak cam mak tiri
jaat dlm cinderella]

tapi ....semuanya telah berubah...angim mendayudayu..]
muncul seekor kuceng yg berjaya merub
ah diriku..[bunyi ombak plk..dushdush]
ianyaaa adalah..
.

efy ! err . ni kuceng senior la dari peah tu . dekat setahun lebih gak laa bertapa kt umah ni .
meh nk tunjuk.





hai . saya efy [suara jantan]


btw , aku ase aku suka sb dy comell kot .
haha . kira aku dah x sezalim dlu laa .
people change rait ?

ok laa . cawcingcaw naa deh .



No comments:

Post a Comment